تقدیر رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان از مدیرعامل آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ در مراسم تجلیل از خیرین ستاد دیه استان ایلام از زحمات، تلاش‌ها و همکاری‌های مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با مجموعه ستاد دیه با اهدای لوح تقدیر، تشکر و قدردانی نمود. علی محمدی رییس هیئت امنای ستاد دیه استان ایلام در این مراسم، گفت: کمک به گسترش فرهنگ نیک اندیشی و حمایت از افراد نیازمند و آسیب دیده‌ی جامعه، رسالتی همگانی است که می طلبد مردم و مسئولین در این مسیر قدم بردارند.

وی افزود : با توجه به نص صریح قران کریم، اگر کار خیری برای خدا خالصانه انجام شود، خداوند مزد آن را خواهد داد و حزن و اندوهی برای ایشان نخواهد بود.

علی محمدی تصریح کرد : با توجه به اینکه زندانیان جرائم غیرعمد از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند، می طلبد که همه پای کار بیاییم و در جهت کمک به آزادی این عزیزان از زندان که موجب کاهش آسیب در جامعه می‌شود، تلاش نماییم.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از زحمات مهندس علی پوراحمد در راستای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با اهدای لوح سپاسی، تقدیر به عمل آمد.

در این لوح سپاس به امضای "علی محمدی"، رییس هیئت امنای ستاد دیه استان ایلام خطاب به "مهندس علی پوراحمد" مدیرعامل آب منطقه ای استان آمده است:

از شما خیر نیک اندیش که با تبلور ایثار و سخاوت تبع، نسبت به کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به اوج تکوین این خصایص متعالی نایل آمده اید، به رسم ادب و احترام این لوح سپاس تقدیم حضور ایثارگرانه و سخاوتمندانه شما می گردد.

کد خبر: 1037
  تاریخ خبر : چهارشنبه 22 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 22 تیر 1401
 لیسانس حقوق
 644