برگزاری جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی مهران

جلسه ستاد اربعین با حضور مهندس دانشگر مشاور معاونت آب آبفا و مدیرکل دفتر مدیرعامل و هیئت مدیره و امور مجلس شرکت مدیریت منابع آب ایران، مهندس ترابی دبیر ستاد اربعین و مسئول قرارگاه اربعین صنعت آب و برق وزارت نیرو به همراه مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان و جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان و دیگر مدیران ذیمدخل در موضوع اربعین در پایانه مرزی مهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛ مهندس دانشگر در این جلسه ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان خواستار هماهنگی، همراهی و فراهم‌آوری شرایط و امکانات لازم جهت شرکت هرچه با شکوه‌تر دوستداران اباعبدالله(ع) در این مراسم عظیم فرهنگی شد.

وی با تایید اقدامات انجام گرفته در راستای فراهم نمودن رفاه زائران، تاکید کرد: باید تمهیدات لازم در برگزاری هرچه بهتر کنگره عظیم اربعین فراهم شود.

مدیرکل دفتر مدیرعامل و هیئت مدیره امور مجلس شرکت مدیریت منابع آب ایران ضمن تقدیر از اقدامات مهندس پوراحمد به عنوان رییس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان، تصریح کرد: در بحث اربعین حسینی (ع)، آب موضوع بسیار مهمی است که باید تمام تلاشمان این باشد که آب مورد نیاز زائرین محترم در همه حال تامین باشد.

 در ادامه مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام از اهتمام ویژه استاندار محترم و مدیران  استانی در راستای ارائه خدمات در خور شان زائرین خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته و با کار شبانه‌روزی و تلاش جهادی توسط مدیران و مجموعه صنعت آب و برق استان، سعی شده تا زائرین گرامی اباعبدالله علیه السلام ، دغدغه‌ ای از این بابت نداشته باشند.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان تاکید کرد: با توجه به شور و اشتیاق عاشقان حسینی(ع) برای حضور در مراسم اربعین و با عنایت به اینکه در دو سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا  با محدودیتهایی در برپایی هرچه باشکوه تر کنگره اربعین مواجه بودیم ، همه پیش بینیها حکایتگر استقبال بی نظیر عاشقان حسینی(ع) است که در همین راستا با دستور مقام عالی وزارت نیرو ، شرکت های زیرمجموعه وزارت با تمام توان،  تجهیزات، امکانات و ظرفیت‌های خود را بکار گرفته  و در جهت تامین آب و برق پایدار که دو وظیفه اصلی وزارت نیروست تلاش کرده و خوشبختانه در حال حاضر در رابطه با تامین آب و برق پایانه مرزی مهران هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

لازم به ذکر است در ادامه این جسله، حاضرین با بیان نظرات خود، پیشنهاداتی به منظور فراهم شدن بستر مناسب جهت شرکت هرچه باشکوه‌تر مردم در این همایش ارائه نمودند.

کد خبر: 1049
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 مرداد 1401
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 25 مرداد 1401
 لیسانس حقوق
 441