در بازدید وزیر نیرو از سقاخانه ابوالفضل عباس (ع )عنوان شد:

این حجم از حضور زائرین قابل پیش بینی بود/ سنگ تمام صنعت آب و برق استان برای فراهم نمودن آسایش زوار

وزیر نیرو، استاندار ایلام و معاونین، مدیرعامل آب منطقه‌ای و رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب برق استان و مدیران عامل شرکتهای آب و برق و برخی از مدیران دستگاههای اجرایی از سقاخانه‌های حضرت ابوالفضل عباس ع بازدید کردند.

 به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، مهندس علی پوراحمد مدیرعامل آب منطقه‌ای استان در این بازدید گزارشی از روند آماده‌سازی زیرساخت‌های صنعت آب و برق استان ارائه نمود.

وی با بیان اینکه وظیفه اصلی وزارت متبوع تامین آب و برق پایدار است که به نحو مطلوبی در پایانه مرزی مهران انجام شده و خوشبختانه تاکنون کمبودی در این خصوص وجود نداشته افزود : کار مطالعه پتانسیل یابی و جانمایی سه حلقه چاه با هدف تامین آب پایدار توسط شرکت آب منطقه ای انجام و خوشبختانه از آبدهی مناسب و متناسبی برخوردار هستند که نیاز فعلی را به نحو مطلوب برآورده میکنند.

پوراحمد افزود: علاوه بر وظایف سازمانی بحث تامین آب بسته بندی ، خنک سازی و توزیع در بین زوار از اقداماتی است که با هدایت شرکت مدیریت منابع آب ایران و مشارکت شرکتهای آب منطقه ای استانها و بخصوص همکاران استان ایلام در قالب دو ایستگاه ثابت و چندین نقطه سیار در حال انجام است که روزانه تا ۳۰۰ هزار بطری آب معدنی خنک در بین زوار قرار توزیع می‌شود، وی افزود: برای انجام این مهم همه ظرفیت، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی شرکت را بکار گرفته ایم تا عاشقان و مشتاقان زیارت امام حسین(ع)  سفر راحتی را تجربه کنند.

مهندس پوراحمد در پایان سخنانش از توجه و حمایت ویژه دکتر محرابیان وزیر محترم نیرو، استاندار محترم و معاونین وزیر تقدیر و تشکر نمود.

دکتر علی اکبر محرابیان در این بازدید با تقدیر از مجموعه اقدامات جهادی صنعت آب و برق استان، گفت: باید تمام تلاش مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه، فراهم نمودن آسایش و آرامش خاطر برای زوار اربعین باشد.

وزیر نیرو تصریح کرد: با عنایات امام حسین ع، اقدامات بسیار بزرگی صورت گرفته، هر چند تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله وجود دارد.

دکتر محرابیان تاکید کرد: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا در دو سال گذشته، این حجم استقبال و حضور زائرین در مرزها علی الخصوص مرز مهران به دلیل شرایط نزدیک بودن به عتبات عالیات قابل پیش بینی بود که الحمدالله با وجود این پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امروز شاهد رضایت زوار اباعبدالله ( ع ) هستیم.

دکتر محرابیان در پایان از مهمان نوازی مردم استان علی الخصوص مردم شهرستان مهران تقدیر نمود.

کد خبر: 1059
  تاریخ خبر : پنجشنبه 24 شهریور 1401
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 24 شهریور 1401
 لیسانس حقوق
 565