تقدیر و تشکر مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان از خادمین سقاخانه حضرت ابوالفضل العباس (ع)

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با حضور در محل اسکان خادمین سقاخانه حضرت ابوالفضل العباس (ع) ( استانهای معین ) با اهدای لوح از ایشان تقدیر و تشکر نمودند. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ مهندس علی پوراحمد گفت : خدمات شما عزیزان به زائرین اباعبدالله الحسین (ع) نزد خداوند محفوظ و ماجور است.

وی با بیان اینکه این تقدیر در مقابل زحمات شما ناچیز است، افزود: مصداق آیه من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق اینجا جمع شده ایم تا به رسم ادب از شما سروران گرامی تشکر نماییم؛ امید سالیان متمادی لباس خادمی امام حسین(ع) را بر تن نموده و با ارایه خدمت، مصائب راه را بر زائران آن حضرت آسان نماییم.

همچنین در این دیدار احمدعلی غلام آزاد دبیر شورای فرهنگی صنعت آب شمالغرب گفت : راهپیمایی اربعین را مدیون شهدا و علی الخصوص حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با بیان اینکه سرمنشا شکل گیری این کنگره عظیم در اتحاد ملت در زمان جنگ تحمیلی است، افزود: از همه عزیزانی که در این کنگره عظیم به هر نحو ارائه خدمت نموده اند تقدیر تشکر می نمایم چراکه دیدیم این عزیزان با سعه صدر و در کمال خوشرویی خود را وقف خدمت به زائرین ابا عبدالله (ع) نموده بودند.

لازم به ذکر است در پایان این دیدار، با اهدای لوح از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 1062
  تاریخ خبر : دوشنبه 28 شهریور 1401
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 28 شهریور 1401
 لیسانس حقوق
 572