تکریم فعالان عرصه نماز و برندگان مسابقه کتابخوانی در شرکت آب منطقه‌ای ایلام

طی آیینی از فعالان عرصه نماز و برندگان مسابقه کتابخوانی گرامیداشت روز مادر در شرکت آب منطقه ای استان ایلام تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ آیین تکریم از فعالان عرصه نماز و برندگان مسابقه کتابخوانی گرامیداشت روز مادر، با حضور دکتر صادق علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان، حاج آقای زنگنه مشاور فرهنگی و امام جماعت و جمعی از کارکنان در محل سالن جلسات شرکت برگزار گردید.

دکتر علیمرادی در این مراسم گفت: اهتمام در خصوص تبلیغ، تبیین و ترویج فرهنگ نماز جماعت رمز سعادت و نجات جامعه است.

سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در خصوص ترویج فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: اقوام و مللی که با مطالعه مانوس بوده و کتاب و کتابخوانی در میانشان رواج بیشتری داشته است، توانسته اند فرهنگی ماندگارتر و پویاتر از خود به جای بگذارند.

در ادامه این مراسم حاج آقای زنگنه با بیان اینکه نماز محور همه امورات است، گفت: اشاعه فرهنگ نماز و گسترش فعالیت‌های قرآنی موجب تقویت روحیه معنوی خواهد شد.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه مهمترین کار در حکومت مهدوی، تربیت اسلامی در بحث نماز است، خاطرنشان ساخت:  نماز وسیله تقرب به خداوند و تجلی روح بندگی است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم هم از فعالان فرهنگی در عرصه اقامه فریضه نماز و هم از برندگان مسابقه کتابخوانی گرامیداشت روز مادر تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 1109
  تاریخ خبر : شنبه 20 اسفند 1401
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 20 اسفند 1401
 لیسانس حقوق
 420