جلسه مدیریت بحران وپدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، با توجه به پیش بینی های سازمان هوا شناسی وهشدار ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب شرکت مدیریت منابع آب ایران مبنی بر فعالیت توده بارشی در روز های آینده در سطح استان، جلسه مدیریت بحران و پدافند غیر عامل در راستای رعایت و اجرای نظام نامه سیلاب با حضور دکتر علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای و اعضای کمیته مدیریت بحران تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه، گزارشی از وضعیت مخازن سدها، رودخانه ها، مسیل ها در استان ارائه گردید .

در ادامه دکتر علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت : بنا به اعلام سازمان هواشناسی و دریافت نقشه های ساماندهی بارندگی از روز یکشنبه لغایت روز سه شنبه بارندگی در استان شدت گرفته و وقوع سیلاب در شهرستانهای جنوب استان محتمل است.

وی تصریح کرد : با توجه به پیش بینی میزان بارش در هر کدام از شهرستانها، لازم است ضمن اعلام به فرمانداران،  مدیران شهرستانها  و دستگاه های مرتبط تا پایان بارندگی در شرایط آماده باش کامل باشند.

سرپرست شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن هشدار وقوع سیلاب، به هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی یاد آور شد: با توجه به احتمال سرریز شدن سد دویرج در شهرستان دهلران و رها سازی آب از سد مزبور، لازم است از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها  و پایین دست سد دویرج خودداری نمایند.

کد خبر: 1115
  تاریخ خبر : شنبه 5 فروردین 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 5 فروردین 1402
 لیسانس حقوق
 312