دیدار سرپرست و معاونین شرکت آب منطقه‌ای با بازرس کل استان ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، جلسه ای با حضور مالک روشنی بازرس کل استان ایلام، صادق علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای ، فریبرز علیزاده سربازرس گروه اقتصادی بازرسی و معاونین شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام در محل سالن جلسات بازرسی کل استان ایلام برگزار گردید.

بازرس کل استان ایلام در این جلسه ضمن تقدیر از برنامه های اجرا شده شرکت آب منطقه ای استان در خصوص مدیریت منابع و مصارف استان گفت: باید به گونه ای عمل کنیم که در هر زمانی نسبت به قبل با به کارگیری ایده جدید و ابتکاری منشأ خدمات  بهتر و مبتکرانه باشیم.

 مالک روشنی به رسوب ۱۰ساله سد ایلام اشاره نمود و اظهار داشت: اگر یک برنامه ریزی اصولی داشته باشیم و فکر کنیم هم اکنون رسوب سد ایلام به حدی رسیده که دیگر آب آن قابل استفاده نیست، لازم است با چاره اندیشی از قبل برای پیشگیری از این مهم اقدام نمود و به دنبال تامین اعتبار لازم برای آن باشیم.

 ‏ وی تاکید کرد: آب منطقه‌ای باید به جد به دنبال نصب کنتورهای هوشمند حجمی بر روی چاه های آب استان باشد تا بتواند منابع زیرزمینی را مدیریت نماید وبا این کار از خالی شدن سفره های زیرزمینی جلوگیری کرده و از فرونشست های ناشی از آن پیشگیری خواهد نمود.

 این مقام مسئول تصریح کرد: در برداشت از آبهای زیرزمینی باید به سمتی حرکت کنیم و برنامه ریزی نماییم که سفره ها خالی نشوند چرا که متضرر اصلی آن در آینده نه چندان دور مردم خواهند بود.

 وی خاطرنشان ساخت: در خصوص سفره های زیرزمینی باید با حساسیت ورود کنیم و از مصرف بی رویه آن جلوگیری نماییم.

 مالک روشنی در  پایان سخنانش تاکید کرد: بازرسی استان ایلام از مدیرانی که پای کار و به صورت جهادی در میدان باشند به جد حمایت می کند.

 دکتر صادق علیمرادی نیز در  این جلسه گزارش جامعی از وضعیت سد ها، مخازن، نصب کنتورهای هوشمند، پیگیری اعتبار سامانه گرمسیری و سد چناره، حفاظت از حریم و بستر رودخانه ها و میزان بارش ها در سال آبی جاری  ارائه نمود.

 سرپرست شرکت آب منطقه ای استان در بخش دیگری از سخنانش در خصوص سلامت اداری گفت: نقطه مقابل فساد اداری موضوع سلامت اداری است یک نظام اداری با رعایت اصول و مقررات اداری حاکم با توجه به نظم اداری از قبل طراحی شده و وظایف خود را به خوبی و برای نیل به بهره وری سازمانی اجرا می نماید و تمام تلاش مجموعه آب منطقه‌ای استان نیز حرکت در این مسیر می باشد .

کد خبر: 1125
  تاریخ خبر : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402
 لیسانس حقوق
 304