تقدیر از دختران شاغل در آب منطقه ای استان ایلام به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)

در سالروز ولادت با سعادت حضرت معصومه و روز دختر از دختران شاغل در شرکت آب منطقه ای استان ایلام تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی ضمن تبریک ایام دهه کرامت و ولادت حضرت معصومه و روز دختر، زنان و دختران را الگوی جامعه اسلامی برشمرد و اظهار داشت: دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساسی در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند.

سرپرست شرکت آب منطقه ای استان ایلام افزود: حضور بانوان در عرصه‌های کاری و مدیریتی نشان داده که قادر هستند دوشادوش و حتی در برخی موارد هم فراتر از مردان در بعضی مشاغل موفق عمل کنند.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام زنگنه مشاور امور فرهنگی شرکت نیز ضمن تبریک این ایام فرخنده، تقدیر و تشکر از بانوان تلاشگر شرکت آب منطقه ای استان و تاکید برالگو سازی از شخصیت آن حضرت برای دختران اظهار داشت : هر چه تربیت دختران امروز براساس الگوی اسلامی و نشات گرفته از سیره معصومین باشد، در آینده خانواده و جامعه ای سالم تر خواهیم داشت و دختران ایرانی باید حضرت فاطمه معصومه (س) را الگوی زندگی و جامعه ی خود قرار دهند .

وی با اشاره به حدیث پیامبر اکرم (ص)  که فرمودند: «خانه‌ای که در آن دختر باشد هر روز دوازده برکت و رحمت از آسمان به آن خانه ارزانی می‌شود و زیارت فرشتگان از آن خانه قطع نمی‌شود» خاطرنشان ساخت: خانواده، اساسی ترین رکن تربیت جامعه است و سلامت خانواده نیز مرهون بانوان فداکار می‌باشد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از دختران شاغل در شرکت با اهدای لوح و هدایایی، تقدیر به عمل آمد .

کد خبر: 1127
  تاریخ خبر : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 31 اردیبهشت 1402
 لیسانس حقوق
 401