جلسه تجلیل از بانوان دارای حجاب برتر برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، با حضور دکتر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای زنگنه مشاور امور فرهنگی شرکت جلسه تجلیل از بانوان دارای حجاب برتر برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه دکتر علیمرادی گفت: اسلام دین کرامت و ارزش‌هاست که بهترین شان، منزلت و جایگاه در جامعه برای زن در دین اسلام آمده است. مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با اشاره به اهمیت حجاف و عفاف بانوان و ضرورت اجرای آن در عصر حاضر خصوصاً دردستگاه های دولتی افزود: حجاب و عفاف از مسائل مهم کشور است که دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی این مهم را نشانه گرفته است.

وی تاکید کرد: مردم و مسئولان باید نسبت به این امر توجه ویژه داشته باشند چرا که بدحجابی و بی حجابی، بنیان خانواده ها را در جامعه هدف قرار می دهد .

در ادامه جلسه حاج آقای زنگنه مشاور امور فرهنگی و امام جماعت شرکت آب منطقه ای ایلام تصریح کرد:  عفاف بمعنی پاکدامنی مرد و زن بوده  که لازمه آن رعایت پوشش مناسب از سوی هردو می باشد.

ایشان افزود: مسائل شرعی و فقهی زیادی در مورد حجاب داریم  که این نشان گر اهمیت موضوع از نظر دین مبین اسلام می باشد. وی ادامه داد : حجاب فقط رعایت پوشش نیست بلکه می بایست زن و مرد در گفتار، دیدار و رفتار نیز رعایت عفت و پاکدامنی را بنمایند.

در پایان جلسه با اهدا جوایزی از بانوان شرکت تقدیر شد.

کد خبر: 1187
  تاریخ خبر : شنبه 22 مهر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 22 مهر 1402
 لیسانس حقوق
 409