نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ ایلام با حضور مشاور وزیرنیرو در ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ ایلام با حضور دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران، دکتر سیدیعقوب محمدمرادی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران، مدیران عامل، معاونین منابع انسانی، مسئولین امور ایثارگران و جمعی از مدیران صنعت آب و برق استان‌ برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق گزارشی از تبدیل وضعیت ایثارگران صنعت آب و برق استان ارائه نمود.

در ادامه دکتر رحیمی نسب دبیر شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران به اهمیت خدمت به جامعه ایثارگران اشاره نمود و خواستار تسریع در تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر در صنعت آب و برق شد.

  دکتر محمدمرادی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات رسانی عظیم صنعت آب و برق استان ایلام به زوار اربعین حسینی در حوزه زیرساخت پایانه مرزی، گفت: با عنایت به فرموده مقام معظم رهبری( مدظله العالی) مبنی بر جهاد تبیین، با راه اندازی راهیان نور نیز مانند اربعین حسینی میتوان کارهای فرهنگی زیادی انجام داد.

وی در ادامه سخنانش به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران اشاره نمود و افزود: فرزندان ایثارگران مجموعه صنعت آب و برق استان ایلام با توجه به گزارشات ارائه شده ۹۰ درصد تبدیل وضعیت شده و ۱۰ درصد باقیمانده هم در مسیر اداری تبدیل وضعیت قرار دارند.

 مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران بر نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها تاکید کرد و گفت: باید امورات ایثارگران به جد پیگیری و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه ایثارگران برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

سیدیعقوب محمدمرادی با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در حفظ و پایداری اصول انقلاب، گفت: قطعاً رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، یکی از وظایف اصلی مدیران است.

وی تاکید کرد: شهدا همیشه بر گردن ما حق دارند و باید با انجام خدمت شبانه‌روزی و رسیدگی به خانواده این عزیزان، حق آنها را ادا کنیم.

وی در پایان سخنانش با اشاره به لزوم بهره‌مندی از فرهنگ ایثارگری، بر نهادینه‌سازی هر چه بهتر این فرهنگ در استان ها تاکید کرد و گرامیداشت مقام خانواده‌های شهدا و جانبازان را مسئولیتی مهم دانست.

لازم به ذکر است در این جلسه، جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و هر یک از مدیران عامل و مسئولین امور ایثارگران شرکت های صنعت آب و برق استان، گزارشی در خصوص اقدامات انجام شده پیرامون امور ایثارگران در یک سال گذشته ارائه نمودند.

کد خبر: 1189
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 مهر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 25 مهر 1402
 لیسانس حقوق
 406