بمناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل

همایش پدافند غیرعامل درشرکت آب منطقه ای ایلام برگزار شد

همایش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل و HSE در شرکت آب منطقه ای ایلام؛ با حضور دکتر گوهری جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور، دکتر کریمیان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ایلام ، معاونین، مدیران ستادی شرکت آب منطقه ای و سایر مدعوین برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ در این همایش دکتر گوهری با ارائه گزارشی از سناریو رزمایش شیمیایی، بر آمادگی کامل دستگا ه های اجرایی مرتبط تاکید کرد.

 جانشین قرارگاه پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود : از آنجاییکه زیر ساخت های آبی مانند سدها و منابع ذخیره ای از اهمیت بالایی برخوردار هستند و امکان و احتمال هرگونه تهدیدات انسان ساخت و بیولوژیک  در دنیای امروز دور از انتظار نیست، بر این اساس دستگاه های متولی و عضو کارگروه پدافند غیر عامل می بایست با آمادگی کامل در رزمایش پدافند غیر عامل مشارکت داشته باشند.

در ادامه مهندس نصرالهی مسئول کمیته بحران و پدافند غیر عامل شرکت آب منطقه ای گفت: در ترسیم و تهیه برنامه ها بایستی موضوعاتی نظیر سیلاب به طور جد مد نظر قرار گیرد چراکه طبق پیش بیینی های صورت گرفته در خصوص پدیده النینو و حجم بارشهای سیل آسا، مدیریت و مهار این سیلابها از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود : این شرکت در موضوع مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، مانند سالیان گذشته از خرد جمعی اعضای این جلسه که همه از تجربه و دانش کافی برای کنترل و مدیریت بحران برخوردار هستند، استفاده می کند.

کد خبر: 1193
  تاریخ خبر : شنبه 6 آبان 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 6 آبان 1402
 لیسانس حقوق
 317