پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام در پیامی هفته بسیج را به تمامی بسیجیان بصیر بویژه بسیجیان شرکت آب منطقه ای استان تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

 

"بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سر دادند". امام خمینی(ره)

 

« بسیجی بودن یک ارزش و آمادگی برای دفاع از حق- حق شناسی و حق پرستی و پاسداری و صیانت از حق است؛ می توان مفهوم بسیج را با مفاهیمی مانند: انصار و مهاجران، اصحاب امام زمان(عج)، یاران حق یکی دانست.

هفته بسیج یادآور رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ازخودگذشتگی‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان ایرانی است که با اتکاء به ایمان و غیرت دینی و ملی خود، جانانه در برابر استکبار جهانی و دشمنان شرق و غرب ایستادند تا مقاومت و پایداری این مرز و بوم به رهبری امام خمینی (ره) را  به دنیا ثابت کنند.

بی شک ایرانیان سرافراز هرگز خاطره حماسه آفرینی های بسیجیانی که با تاسی از فرهنگ عاشورا، در عرصه دفاع از میهن اسلامی از جان خود گذشتند و امروز نیز با انگیزه سربلندی ایران در عرصه ملی و بین المللی در صحنه آماده اند را فراموش نخواهند کرد.

اینجانب ضمن ارج نهادن به زحمات و تلاشهای تمامی بسیجیان جان بر کف در نهادینه نمودن فرهنگ بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی شرکت، تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روز افزون همه عزیزان را در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از ایزد متعال خواستارم.»

کد خبر: 1203
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 30 آبان 1402
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 30 آبان 1402
 لیسانس حقوق
 167