برگزاری نشست هم اندیشی شورای امر به معروف و نهی از منکر

نشست هم اندیشی شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، نشست هم اندیشی شورای امر به معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای با حضور دکتر صادق علیمرادی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حاتمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان، حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای زنگنه مشاور فرهنگی و امام جماعت شرکت و سایر اعضای شورای امربه معروف و نهی از منکر شرکت آب منطقه ای برگزار شد.

 دکتر علیمرادی ضمن خوش آمدگویی به حضار جلسه به توضیح کلی پیرامون اهمیت و ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به عنوان واجب شرعی پرداخت و اظهار داشت: خداوند درآیاتی از کلام الله مجید به امر به معروف و در برخی از آیات دیگر به صورت صریح به نهی از منکر پرداخته است.

وی با استناد به روایت مشهور «دفع المنکر بالمعروف»، زمینه و بستر دفع کردن هر منکری این است که؛ معروف انجام شود ودر واقع شخصی می تواند منکری را از جامعه بزداید، که خودش اهل معروف باشد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای حاتمی دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان ضمن تاکید بر اهمیت نقش واجب الهی امربه معروف و نهی از منکر در جامعه، افزود : دغدغه مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در این راستا قابل ستایش می باشد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با گریزی به فلسفه قیام اباعبدالله الحسین (ع) تصریح کرد: نباید دین را تک بعدی معرفی کنیم و ستاد امر به معروف در پی آن است حرکت جهادی را دراین زمینه به صورت جامع به سر انجام برسانیم.

در ادامه حاج آقای زنگنه مشاور فرهنگی شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت : با ورود حاج آقای حاتمی به ستاد امر به معروف استان، تحولی در این ستاد رخ داد که بویژه که امر به معروف و نهی از منکر را در ادارات و دستگاه های اجرایی توسعه دادند.

 

کد خبر: 1210
  تاریخ خبر : شنبه 18 آذر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 19 آذر 1402
 لیسانس حقوق
 329