جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت آب منطقه ای برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، جلسه کمیته راهبری طرح احیاء و تعادل بخشی شرکت با محوریت بررسی وضعیت پیشبرد برنامه های عملیاتی پروژه مزبور برگزار شد.

 این جلسه که با حضور دکتر صادق علیمرادی مدیر عامل شرکت و با حضور تمامی اعضای کمیته برگزار شد، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام خواستار تلاش مضاعف و پیگیری های لازم در جهت تحقق اهداف برنامه عملیاتی طرح احیا و تعادل بخشی سال جاری و حفظ آب در آبخوان با هدف به تعادل رسانیدن وضعیت آبهای زیر زمینی استان شد.

 علیمرادی تحقق برنامه های طرح تعادل بخشی را در راستای نجات آب و منابع آبی توصیف نمود و تصریح کرد: جلوگیری از برداشتهای غیر مجاز، اضافه برداشتها و همچنین ترویج فرهنگ صرفه جویی و مسئولیت پذیری جمعی در جامعه اهمیت فراوان دارد چرا که آب سرمایه ملی می باشد که همت و همراهی اجتماع و سایر دستگاه های مرتبط را در اجرای برنامه ها می طلبد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام افزود : به هر میزان بتوانیم با فرهنگ سازی و آگاهی بخشی، فرهنگ مصرف بهینه آب را بیش از پیش توسعه و ترویج بنماییم، متعاقب آن توازن بیشتری بین منابع و مصارف بوجود خواهیم آورد.

وی ادامه داد: با اجرای برنامه های عملیاتی و برش های استانی طرح احیاو تعادل بخشی، میتوان آب بیشتری به بخش صنعت استان تخصیص دهیم که به مراتب بازدهی و اشتغال بیشتری را به همراه خواهد داشت.

مدیران امورات منابع آب شهرستانها نیز گزارشی از پیشبرد پروژه های طرح احیا و تعادل بخشی در حوزه تحت مسئولیت خود و همچنین وضعیت کشت محصولات کشاورزی، سطح کشت و غیره ارائه دادند.

کد خبر: 1211
  تاریخ خبر : پنجشنبه 23 آذر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 23 آذر 1402
 لیسانس حقوق
 191