رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان ایلام خبر داد :

برگزاری مانور تمرینی - آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی استان ایلام

دکتر صادق علیمرادی گفت : مانور تمرینی - آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی استان ایلام برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام با اعلام این خبر افزود: به منظور بالا بردن سطح آمادگی نیروهای عملیاتی صنعت آب و برق در مقابل بحران های احتمالی، این مانور تمرینی آموزشی برگزار می شود.

علیمرادی تصریح کرد: در این مانور آمادگی قرار است گروه‌های واکنش سریع شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در منطقه جنوب غرب کشور ارزیابی شوند.

وی با بیان اینکه مانورهای تمرینی صنعت آب و برق کشور با رویکرد علمی بررسی و از طریق مطالعاتی وارد امور ‌پژوهشی می‌شوند، تاکید کرد: تمامی گروه‌های عملیاتی در زمان بروز بحران‌ها و حوادث گوناگون نسبت به رفع موارد ایمنی در قالب مجوزهای قانونی، اقدام لازم را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام دهند.

رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان ایلام از آمادگی گروه‌های واکنش سریع وزارت نیرو در بخش‌های آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و توزیع نیروی برق به‌منظور مواجهه با بحران‌ها خبر داد.

علیمرادی مهم‌ترین عامل برگزاری این مانور را مدیریت و تامین آب و برق پایدار هنگام بروز حوادث و در شرایط بحرانی برشمرد.

لازم به ذکر است مانور تمرینی - آموزشی پدافند غیرعامل در صنعت آب و برق منطقه جنوب غرب کشور با حضور استان های خوزستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ 5 و 6 دی ماه و به میزبانی شرکت‌های صنعت آب و برق استان ایلام در شهرستان مهران برگزار خواهد شد.

کد خبر: 1213
  تاریخ خبر : دوشنبه 4 دی 1402
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 4 دی 1402
 لیسانس حقوق
 279