برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه زهرا( س) و روز زن در شرکت آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، مراسم نکوداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت مقام زن، با حضور دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای زنگنه مشاور فرهنگی شرکت، مدیران ستادی و بانوان همکار در سالن جلسات ساختمان شماره 2 برگزار شد.

دراین مراسم مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن تبریک ولادت حضرت صدیقه طاهره( س ) به همه همکاران زن در شرکت، افزود: محبت به اهل البیت (ع) و اجرای فرامین ائمه اطهار علیهم السلام ضامن بقای دین و رمز پیروزی بر جبهه کفر و ناحقی می باشد.

علیمرادی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا ( س) برترین و بهترین الگو برای زنان و مادران در تمامی اعصار می باشد که با پیروی از سیره عملی و علمی آن بانوی بزرگ اسلام، می توان سعادت دو دنیا را کسب نمود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن یادآوری رشادت های سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در دفع فتنه استکبار جهانی، گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگ شده مکتب فاطمی بود که در این برهه از زمان بعنوان بهترین الگویی در ولایت مداری، دینداری و فرماندهی مقتدر در عرصه دفاع از کیان انقلاب اسلامی و مسلمانان نمود پیدا کرد.

در ادامه مشاور فرهنگی شرکت بیان داشت: حضرت زهرا (س) نه تنها الگوی زنان مسلمان بلکه بهترین الگوی برای بشریت می باشد.وی افزود: هرکسی که با عمل خالص پیرو اهل البیت ( ع) باشد محبوب خداوند خواهد شد و می تواند سعادت لازم را کسب نماید.

کد خبر: 1220
  تاریخ خبر : چهارشنبه 13 دی 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 13 دی 1402
 لیسانس حقوق
 348