با حضور فرزندان کارکنان شاغل در شرکت ؛

ایستگاه یکروزه شادی در شرکت آب منطقه ای استان ایلام برگزار شد.

به مناسبت ولادت حضرت  جوادالائمه (ع) و حضرت مولای متقیان علی (ع)، ایستگاه یکروزه شادی با موضوع نماز و حجاب با حضور مدیرعامل، معاونین، مشاور فرهنگی شرکت، کارکنان و فرزندان کارکنان شاغل در شرکت آب منطقه ای استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت آب منطقه استان ضمن تبریک ولادت این ایام مبارک، بر تأثیر شادی و نشاط بر یادگیری دانش آموزان تاکید نمود.

وی گفت: شادی و نشاط به زندگی معنا می‌دهد و در پرتو آن دانش آموزان می‌توانند با اعتماد به نفس، پله‌های ترقی را طی کنندچراکه یادگیری در گرو نشاط و شادابی و هیجانات مثبت آن‌هاست.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ضمن تقدیر از روابط عمومی و شورای فرهنگی شرکت برای برگزاری این ایستگاه، تصریح کرد: کودکان بوسیله نقاشی دنیای درونی خویش را آشکار می کنند و از طریق تصاویری که می کشند ما راهدایت می کنند تا به دنیای درونی آنها راه یابیم  واز این رو برگزاری این ایستگاه ضمن آموزش آموزه های فرهنگی به این عزیزان، باعث پویایی ذهن و بالا رفتن تمرکز در کودکان می شود.

حجت الاسم زنگنه مشاور فرهنگی شرکت نیز برگزاری این ایستگاه را قدمی مثبت در تعمیق و ترویج فرهنگ و آموزه های اسلامی برشمرد و اظهار داشت: بهترین سن برای یادگیری، سن کودکی است پس یقینا ایجاد فضایی شاد در کنار آموزش، موجب تاثیرگذاری آموزش بیشتر در کودکان خواهد شد.

وی با تبریک این اعیاد، ترویج فرهنگ نماز و حجاب را در کودکان باعث نهادینه شدن این دو مهم در حافظه بلند مدت آنان برشمرد و تاکید کرد: یقینا در کنار آموزش های خانواده و مدرسه، برگزاری اینگونه جشن ها و ایستگاه های شادی و نقاشی زمینه ساز رشد و خلاقیت کودکان می شود.

لازم به ذکر است این ایستگاه شادی یک روزه با حضور 20 نفر از فرزندان همکاران در رده های سنی پایه اول و دوم ابتدایی و با موضوع نقاشی نماز و حجاب به مناسبت ولادت با سعادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) برگزار و در پایان هدایایی تقدیم این عزیزان شد.

کد خبر: 1226
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 3 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 4 بهمن 1402
 لیسانس حقوق
 404