امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت آب منطقه‌ای و اداره ثبت اسناد و املاک استان ایلام

در مورخ 1402/11/03 تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت آب منطقه‌ای ایلام و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در سالن جلسات ساختمان شماره 2 شرکت به امضا رسید.

به ‌گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام ، " صادق علیمرادی" مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گفت: این تفاهم‌نامه با هدف رفع موانع، تسریع در صدور اسناد مالکیت، حفظ و حراست حریم و بستر رودخانه‌ها، اراضی و املاک و حریم تأسیسات متعلق به شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام امضا شد.

علیمرادی در این مراسم با تقدیر از اقدامات اداره کل ثبت اسناد و املاک استان در راستای حفاظت و حراست از املاک دولتی گفت: این تفاهم نامه باعث پیشگیری از تخطی و هرگونه دخل و تصرف در اموال عمومی و تجاوز به اراضی ملی و حریم های رودخانه ها خواهد بود.

تهیه نقشه های رقومی تمامی اراضی و املاک تأسیسات اداری، شبکه های آبیاری و زهکشی و حریم و بستر رودخانه ها، ارسال نقشه UTM اراضی مورد استعلام و ارسال درخواست برای صدور سند، از جمله تعهدات شرکت آب منطقه ای ایلام در این تفاهم نامه است.

 همچنین اداره کل ثبت اسناد و املاک استان متعهد شد پس از اعلام کاداستر اراضی از سوی شرکت آب منطقه ای و سیر فرایند تثبیت، بعد از وصول تأییدیه شرکت و اعلام نهایی، اقدام به صدور سند مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی شرکت آب منطقه ای استان ایلام را در دستور کار خود قرار دهد.

کد خبر: 1228
  تاریخ خبر : چهارشنبه 4 بهمن 1402
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 4 بهمن 1402
 لیسانس حقوق
 210