جلسه کمیته مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای ایلام برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، جلسه کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل با حضور دکتر صادق علیمرادی مدیرعامل شرکت، معاونین و اعضای کمیته در محل سالن جلسات ساختمان شماره 1 شرکت تشکیل شد .

در ابتدای این جلسه گزارشی جامع از وضعیت مخازن سدهای استان، بستر و احاریم رودخانه های سطح استان توسط کارشناسان عضو کمیته ارائه گردید.

در ادامه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن اشاره به اجرای دقیق مفاد دستورالعمل مقابله با سیلاب بیان داشت : کار مدیریت بحران بر پایه مدیریت گروهی درون سازمانی و برون سازمانی استوار است و می بایست تمامی اعضای کمیته بحران و دستگاه های اجرایی مرتبط در آمادگی کامل جهت مقابله با هرگونه حوادث غیر مترقبه ای باشند.

علیمرادی افزود: با توجه به پیش بینی های سازمان هوا شناسی وهشدار ستاد فرماندهی و پشتیبانی مدیریت سیلاب شرکت مدیریت منابع آب ایران مبنی بر فعالیت توده بارشی در روز های آینده در سطح استان، نزولات آسمانی خوبی در انتظار استان خواهد بود که عمده تمرکز بارش ها بر شهرستانهای حوضه جنوب می باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن هشدار وقوع سیلاب، به هم استانی‌ها و مسافرین نوروزی یاد آور شد: با توجه به احتمال سرریز شدن سد ایلام ( چم گردلان) و رها سازی آب از سد مزبور، لازم است از تردد و اسکان در حاشیه رودخانه ها، مسیل ها  وپایین دست سد ایلام خودداری نمایند.

کد خبر: 1254
  تاریخ خبر : یکشنبه 27 اسفند 1402
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 27 اسفند 1402
 لیسانس حقوق
 144