دعوت مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام از عموم مردم آگاه و همیشه در صحنه برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی از مردم ولایتمدار خواست تا همزمان در راهپیمایی سراسری روز قدس حضور یابند و باعث زنده نگهداشتن این یوم الله ماندگار و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی باشند.

در متن این دعوت آمده است :

«طوفان الاقصی؛ اعلام حقی که فراموش نمی‌شود؛ این بلا را عملکرد خود صهیونیست‌ها برسرشان آورد. وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت، وقتی درنده‌خویی به نهایت رسید، باید منتظر طوفان بود.» مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

رژیم نامشروع و گرگ صفت صهیونیستی در ۱۷۸ روز از جنایات بی‌شمار خویش که منجر به شهادت و زخمی شدن حدود ۱۱۰ هزار نفر از مردم مظلوم و مقتدر غزه گردید، در اقدامی جنایتکارانه و خلاف کلیه قوانین و معاهدات بین‌المللی بویژه کنوانسیون ۱۹۶۱ به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرده که به شهادت هفت تن از مستشاران نظامی کشورمان از جمله سردار سرافراز جبهه مقاومت سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی منجر گردید.

در همین راستا روز جهانی قدس که یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره) و نشانگر اندیشه الهی عمیق، حکمت و تدبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی است، با همراهی ملت شریف ایران و ملت‌های مسلمان جهان، همه ساله، خواب را از چشم دشمنان اسلام و اشغالگران قبله اول مسلمین می رباید و ضعف و عجز مستکبران عالم را در برابر وحدت و غیرت جهان اسلام به تصویر می‌کشد.

با تقدیر از هوشمندی، آگاهی، استقامت و ایستادگی ملت انقلابی و عزیزمان در همه صحنه ها،  از مردم بصیر و وقت‌شناس استان و نیز از همه آزادگان جهان دعوت می‌کنم تا در حمایت از مردم مسلمان و مظلوم فلسطین، با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، باشکوه‌تر از سالیان گذشته، با سر دادن ندای وحدت علیه اشغالگران، با یاری حق متعال به پشتیبانی از ستم‌دیدگان قدس شریف بشتابیم..

از خداوند متعال، عزت و بیداری جهان اسلام و نصرت بر صهیونیست‌ها را خواستارم.»

کد خبر: 1260
  تاریخ خبر : چهارشنبه 15 فروردین 1403
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 15 فروردین 1403
 لیسانس حقوق
 113