جوابیه

مدیر محترم پایگاه و کانال خبری ویرا، با سلام احتراماً در پاسخ به مطلب منتشره از سوی آن کانال خبری با عنوان " استمداد تعدادی از نیروهای سد گلال از مسئولان" جوابیه ذیل تقدیم، امید که در راستای تنویر افکار عمومی منتشر فرمایید:

به استحضار می رساند:

  1. حراست فیزیکی سد مخزنی شهدای ایلام (گلال) هر ساله از طریق برگزاری مناقصه عمومی به پیمانکار واجد صلاحیت واگذار و همواره حقوق پرسنل به موقع پرداخت گردیده که تاکنون هیچ یک از پرسنل، هیچگونه مطالبه ای نزد پیمانکار نداشته و ندارند.
  2. امسال نیز قرارداد مذکور، به شرکت سورین انتظام واگذار گردیده که علی رغم ابلاغ پیمانکار به پرسنل جهت انعقاد قرارداد طبق قانون کار و ضوابط مربوط (مدارک و مستندات جهت ارائه به مراجع ذیصلاح موجود است)، متاسفانه به دلیل برخی خواسته های خارج از ضوابط قانون کار، تاکنون نسبت به انعقاد قرارداد اقدام ننموده اند، لذا در صورت انعقاد قرارداد پرسنل حراست فیزیکی، شرکت سورین انتظام بلافاصله نسبت به پرداخت حقوق فروردین ماه سالجاری اقدام خواهد نمود.
  3. لازم به ذکر است مجموعه شرکت آب منطقه ای استان همواره بر رعایت قوانین و پرداخت به موقع حقوق و مطالبات، تاکید داشته و این مهم را در اولویت برنامه های کاری خود قرار داده‌اند؛ لذا امیدواریم این عزیزان با امضای قرارداد در چارچوب قانون کار، در رفع مشکل پیش آورده، همکاری لازم را معمول نمایند.

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام

کد خبر: 1266
  تاریخ خبر : شنبه 1 اردیبهشت 1403
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 1 اردیبهشت 1403
 روابط عمومی
 78