با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ایلام؛

جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات در شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد

با حضور جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان ایلام، مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام و معاونین شرکت آب منطقه ای استان جلسه جهاد تبیین با موضوع انتخابات برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ معاونین شرکت ضمن ارائه گزارشی از تبیین دستاوردهای نظام و دولت شهید جمهور، بر حضور پر شور و حداکثری کارکنان و آحاد جامعه در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری تاکید کردند.

در ادامه این جلسه محمد رضایی مسؤل سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه امیرالمومنین استان ایلام ضمن تقدیر از برنامه های اجرا شده در حوزه فرهنگی شرکت، گفت: شرکت آب منطقه ای استان از ادارات پیشرو در بحث جهاد تبیین دستاوردهای نظام است.

رضایی افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم تا در راستای اهداف سازمانی و نظام جمهوری اسلامی گام برداریم.

وی با تاکید بر سخن مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری و انتخاب اصلح، اظهار داشت : استان از ظرفیت های بالقوه ای برخوردار است که می توان در راستای ایجاد رونق اقتصادی با برنامه ریزی مدون آنها را بالفعل نمود.

سرهنگ ناصری نیا جانشین فرماندهی سپاه ناحیه ایلام نیز در این جلسه با بیان اینکه هر کجا لازم باشد مردم پای کار هستند، گفت: همین حضور همیشگی مردم است که بار مسئولیت مدیران را سنگین تر می نماید.

کد خبر: 1303
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 12 تیر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 12 تیر 1403
 روابط عمومی
 209