بازدید استاندار ایلام از پروژه سد میمه

دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در سفر به شهرستان دهلران از پروژه سد میمه بازدید و در جریان آخرین میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی در این بازدید با تقدیر از نگاه ویژه دولت سیزدهم در تخصیص و تزریق به موقع اعتبارات به این پروژه گفت: پروژه سد میمه در سال ۸۹ شروع که تا سال ۱۴۰۰ فقط ۲۶۱ میلیاردتومان برای آن اعتبار هزینه شده بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم و در راستای عدالت در اجرای پروژه‌های ناتمام، یک هزار و سیصد و ده میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یافت و هزینه شد.

وی افزود: در دلت شهید جمهور شاهد اهتمام ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های ناتمام بودیم که سد میمه گواهی بر این ادعاست.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان با تقدیر از حمایت های استاندار جهادی ایلام در پیگیری اعتبارات پروژه‌ها تصریح کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و با پیگیرهای مسئولین استانی این سد پیشرفتی بیش از ۸۰ درصد داشته و طبق زمانبندی نیمه دوم سال ۱۴۰۳ آبگیری می‌شود.

در ادامه این بازدید دکتر بهرام نیا استاندار ایلام با اعلام رضایت از مدیریت آب منطقه‌ای استان گفت : ۸۳ درصد اعتبار هزینه شده سد میمه مربوط به دولت سیزدهم است و با بهره برداری از این پروژه، ۶ هزار هکتار از زمین کشاورزی دهلران تحت پوشش قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است در ادامه سفر یکروزه استاندار ایلام به شهرستان دهلران، پروژه ساماندهی و انتقال چشمه های آبگرم دهلران افتتاح شد.

کد خبر: 1305
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 12 تیر 1403
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 12 تیر 1403
 روابط عمومی
 224