به منظور رسیدگی به مطالبات مردمی انجام شد؛
دکتر علیمرادی پیش از حضور در سامانه سامد، گفت سامانه تلفنی ۱۱۱ ، مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم و دولت (سامد) و در راستای ارتباط بی واسطه مردم و دستگاه های اجرایی و همچنین افزایش تعاملات در سراسر کشور برقرار شده است؛ به نحوی که هر یک از شهروندان میتوانند ایدهها، پیشنهادها، انتقادات و درخواستهای خود از دولت و دستگاههای اجرایی را از طریق آن مطرح نمایند.
وی تاکید کرد: پس از ثبت نظرات و درخواست های شهروندان، پیگیری و راهنمایی های لازم از طریق شرکت آب منطقه ای انجام خواهد شد.