پیام تبریک مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام به مناسبت آغاز هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان طی پیامی سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، در متن پیام دکتر صادق علیمرادی آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

دوم تا هشتم شهریورماه که در تقویم ایران اسلامی مزین به نام دولت گشته است، یادآور تلاش‌های مجاهدانه معلمان بزرگ ایمان و عمل، شهیدان رجایی و باهنر و نمادی است ماندگار از تجلی وحدت ملت و دولت در مسیر پیشرفت و سرافرازی در تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی که همواره اثرات آن ساری و جاری است.

هفته دولت با نام دو شهید والا مقام شهیدان رجایی و باهنر مزیّن گردیده که بی تظاهری از بارزترین اخلاق شخصی آنها بود که نشان از وحدت بین مردم و دولت اسلامی است تا سرافرازی و پیشرفت کشور عزیزمان ایران را فراهم سازد.

روز کارمند، تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است. آنان که همه همت و تلاششان، گشایش گره های زندگی انسان ها، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است.

تلاش کارمندان دولت در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، هنری و اقتصادی، موجب توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر کشور و در نهایت دستیابی به رضایت مردم و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که این ایام فرصتی ارزشمندی است جهت تجلیل از انسانهای شایسته ای که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

اینجانب ضمن پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت، بویژه شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله رئیسی، آغاز به کار دولت چهاردهم و هفته دولت و روز کارمند را به اعضای محترم  هیات دولت، ملت شریف ایران و تمامی کارمندان متعهد و عزیزان خدمت رسان بویژه کارمندان و کارکنان شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام تبریک عرض نموده و برای تمامی آنان آرزوی توفیق و سربلندی می نمایم.

  

کد خبر: 1319
  تاریخ خبر : شنبه 3 شهریور 1403
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 3 شهریور 1403
 روابط عمومی
 88