جلسه هم اندیشی جابجایی روستاهای موجود در مخزن سد چناره

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام درمورخ 99/03/26با حضور مهندس پور احمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، فرمانداران شهرستانهای اسلام آباد و چرداول همچنین بزرگان و اهالی روستاهای متاثر از احداث سد مخزنی چناره،نشستی در محل ساختگاه سد برگزار گردید.

در این نشست صمیمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام بتشریح سوابق مطالعاتی و اهداف اجرایی این طرح  اقدام و تصریح کردند: که هدف اصلی از اجرای سد چناره، تامین آب شرب شهرستانهای سیروان، چرداول و ایلام می باشد.

وی متذکر شد : که اجازه نخواهیم داد حقی ازمردم و ساکنین روستاهای منطقه تضییع شودو به گونه ای برنامه ریزی خواهیم کردکه متناسب با اعتبارات تخصیصی به موازات عملیات اجرایی ، بحث جابجایی روستاها نیز در دستور کار قرارگیرد.

ایشان در ادامه به پتانسیل و جاذبه های گردشگری طرح اشاره نمود و افزود: موقعیت و چشم انداز مناسب منطقه، اجرای طرح در آینده رونق اقتصادی و اشتغال را شاهد خواهیم بودواهالی محترم می توانند از این پتانسیل و عواید آن بهره مند شوند

در ادامه فرمانداران شهرستانهای اسلام آباد غرب و چرداول، در رابطه با کمک به رفع مشکلات احتمالی اعلام آمادگی نموده و نمایندگان محترم روستائیان نیز به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

کد خبر: 871
  تاریخ خبر : چهارشنبه 28 خرداد 1399
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 28 خرداد 1399
 لیسانس حقوق
 649