با حضور نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی صورت پذیرفت؛

جلسه هم اندیشی مالکین اراضی محدوده سد گلال با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، با حضور مهندس بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، مهندس تیموری مدیر عامل آبفای استان، دکتراحمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری استان، همچنین بزرگان و اهالی روستاهای اطراف سد مخزنی شهدای ایلام، نشستی در محل گارگاه سد برگزار گردید.

در این نشست مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن اشاره به سوابق مطالعاتی و اهداف اجرایی این طرح، گفت : هدف اصلی از اجرای سد شهدای ایلام ( گلال ) ، تامین آب صنایع پالایشگاه گاز و پتروشیمی استان  می باشد.

وی با تاکید بر اجرای قانون تملک و خرید اراضی از سوی شرکت آب منطقه ای افزود : هرگونه تملک اراضی در دریاچه سدهای مخزنی می بایست در چارچوب لایحه قانونی نحوه خرید و تملک اراضی و املاک  برای اجرای برنامه های عمومی، عمرانی و نظامی دولت مصوب 58/11/17 شورای انقلاب اسلامی انجام شود.

مهندس پوراحمد تصریح کرد : بدیهی است که تملک اراضی از سوی دولت مستلزم ارائه اسناد مالکیت و تایید مراجع ذیربط منجمله اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خواهد بود و در این راستا هیچ حقی از مردم تضییع نخواهد شد.

مدیرعامل آب منطقه ای ایلام در ادامه به پتانسیل و جاذبه های گردشگری طرح اشاره نمود و اظهار داشت: با توجه به موقعیت و چشم انداز مناسب منطقه ، این طرح در آینده، رونق اقتصادی و اشتغال را در پی خواهد داشت و اهالی محترم این منطقه از این پتانسیل و عواید آن بهره مند خواهند شد.

در ادامه علی اکبر بسطامی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت آب منطقه ای استان، گفت : با توجه به اقدامات دولت در استان و همچنین تعامل مردم منطقه با دولت ، به عنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی آمادگی خود را در راستای کمک به رفع مشکلات اعلام نموده و بر پرداخت حقوق حقه مردم وفق قوانین و مقررات تاکید می نمایم.

 در پایان این جلسه نمایندگان محترم اهالی منطقه دیدگاه ها و نظرات خود را بیان نمودند.

کد خبر: 901
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 11 شهریور 1399
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 11 شهریور 1399
 لیسانس حقوق
 570