دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با مردم شهرستان هلیلان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، در راستای بررسی راه اندازی شبکه آبیاری و زهکشی دشت هلیلان و حل مشکلات مردم شهرستان، مهندس پور احمدمدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام به همراه معاونین طرح و توسعه وحفاظت و بهره برداری شرکت با مردم شهرستان هلیلان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدارمدیر عامل شرکت آب منطقه ای  اظهار داشت : شنیدن بی واسطه درخواسته ها، مطالبات و مشکلات ارزنده مردم، از نتایج مثبت ملاقات مردمی می باشد که این گفتگو و شنیدن درد دل مردم بدون واسطه و رو دررو، باعث افزایش رضایتمندی از دستگاه های  اجرایی خواهد بود .

پور احمد با بیان اینکه تمامی مدیران ادارات منابع آب  شهرستانهای مختلف در همه روز های کاری درب اتاقشان بروی مردم و اربابان رجوع جهت پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم باز خواهد بود، ابراز داشت : با توجه به بعد مسافت شهرستان هلیلان از استان ایلام و صعوبت حضور شهروندان برای ملاقات مردمی با مدیر عامل، حضور مدیران ادارات در میان مردم و شنیدن صدای  ایشان، ارائه خدمات و رفع موانع موجود را تسهیل خواهد نمود.  

شایان ذکر است که ایستگاه شماره 1 دشت هلیلان به دلیل سیلاب رودخانه سیمره  در سال 98 تخریب که در حال حاضر روند اجرایی و راه اندازی آن با حضورمدیر عامل، معاونین طرح و توسعه و حفاظت وبهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام و پیمانکار اجرایی شبکه مورد بررسی قرار گرفت.  

کد خبر: 909
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 1 مهر 1399
 لیسانس حقوق
 540