برگزاری جلسه مسائل و مشکلات شهرستان بدره با حضور آقای علیزاده نماینده استان در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ایلام، به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهرستان بدره، با حضور مهندس علیزاده نماینده مردم شریف شهرستانهای آبدانان، دره شهرو بدره در مجلس شورای اسلامی، مهندس پوراحمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام وآقای آزادی فرماندار شهرستان بدره جلسه ای در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

دراین جلسه مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام ضمن تشریح اقدامات انجام شده در سطح  استان و شهرستان در حوزه وزارت نیرو، گزارشی از روند پیدایش و مطالعات فاز یک و دو پروژه ایستگاه پمپاژ دشت های دول گلاب و هند مینی ارائه و اظهار داشت:  مطالعات فاز یک تامین آب اراضی دول گلاب و هند مینی انجام و فاز دوم آن نیز دردرست  اقدام است که برای تکمیل  مطالعات می بایست از محل اعتبارت سال آینده  شهرستان، اعتبار مورد نیازپیش بینی و در اختیار دستگاه اجرایی قرار گیرد. ایشان خاطر نشان کرد: با عنایت به هزینه بالای اجرای این طرح ضروریست ردیف اجرایی ملی برای این طرح اخذ شود.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام ابراز امیدواری کرد با تصویب  مطالعات و تخصیص آب برای  این طرح حدود 1600 هکتار از اراضی دیم منطقه مشروب خواهد شد.

در ادامه جلسه نماینده حوزه جنوب با تشکر از اقدامات انجام شده در راستای ادامه روند اجرایی طرح های موجود در شهرستان بدره، عزم جهادی و هم افزایی مشارکت مدیران ارشد ادارات دولتی در سطح استان با نمایندگان مجلس را خواستار گردید.

کد خبر: 920
  تاریخ خبر : پنجشنبه 15 آبان 1399
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 15 آبان 1399
 لیسانس حقوق
 417