مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام :

شبکه آبیاری دشت های عباس، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور است

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، در راستای اجرایی نمودن تحویل آب حجمی و تحویل آب به شرکت های تعاونی، جلسه توجیهی با حضورمهندس پور احمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام، معاون حفاظت و بهره برداری، مدیران منابع آب شهرستان دهلران ، جهاد کشاورزی و مدیران عامل شرکت های تعاونی آب بران ( تولید) شبکه های آبیاری عین خوش و فکه در سالن جلسات جهاد کشاورزی واقع در دشت عباس برگزار گردید.

 

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام در این جلسه گفت : شبکه آبیاری دشت های عباس ، عین خوش و فکه یکی از طرح های کم نظیر کشور می باشد که با دستور مقام معظم رهبری درقالب  طرح 550 هزار هکتاری ایلام –  خوزستان اجراء و خوشبختانه به سرانجام رسید.

مهندس پور احمد افزود : حراست، حفاظت و بهره برداری از این طرح گسترده و عظیم  از اهمیت بسزایی برخوردار است و لازم است که همه ذینفعان و بهره برداران و ذی مدخلان منجمله سازمان جهادکشاورزی  و تشکل های آب  بران، با شرکت آب منطقه ای همکاری نمایند.

وی تصریح کرد: شرکت آب منطقه ای در چارچوب قوانین و بخشنامه های بالادستی هرگونه همکاری و مساعدت در جهت پا گرفتن تعاونیها و افزایش تولید را بعمل خواهد آورد..

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه مدیران عامل تعاونی ها مشکلات و پیشنهادت خود را بیان نمودند.

کد خبر: 927
  تاریخ خبر : چهارشنبه 12 آذر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 12 آذر 1399
 لیسانس حقوق
 2706