برگزاری جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با حضور وزیر نیرو

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، هجدهمین جلسه کارگروه ملی سازگاری با کم آبی با حضور دکتر اردکانیان وزیر نیرو، مهندس سلیمانی دشتکی استاندار ایلام، نمایندگان سازمان ها و وزارتخانه های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و سایراعضای کارگروه استانی سازگاری با کم آبی استان ایلام، با موضوع بررسی سند سازگاری با کم آبی استان برگزار گردید.

در این جلسه جناب آقای اردکانیان  ضمن تقدیر از تلاشهای  انجام شده در کارگروه استانی برای تدوین برنامه سازگاری با کم آبی استان، تصریح کرد: توسعه استان  ایلام باید با تمرکز برارتقای بهره وری در استفاده از منابع آب و با رعایت ملاحظات زیست محیطی  باشد.

سپس آقای سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در رابطه با نحوه تدوین و حضور مداوم ایشان در جلسات برنامه استانی سازگاری با کم آبی  استان افزود: خوشبختانه هماهنگی خوبی بین مدیران عضو کارگروه استانی وجود دارد.

 وی درادامه اقدامات بسیار موثر استان در بخش صرفه جویی در مصرف آب، کنترلها و جلوگیری از اضافه برداشت ها و مسلوب المنفعه نمودن چاه های غیر مجاز را شایسته تقدیر دانست.

در این جلسه مهندس پور احمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آبی استان و سهم هرکدام از دستگاه های عضو کارگروه در زمینه های کشاورزی، شرب و صنعت، به تشریح برنامه های پیشنهادی شرکت آب منطقه ای متناسب با منابع آبی استان پرداخت.

در ادامه و پس ازبیان نقطه نظرات اعضاء کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، مقرر شد برنامه سازگاری با کم آبی استان ایلام به کارگروه های استانی برگشت داده شود تا با همکاری دستگاه های عضو تخصصی کارگروه در طی دوهفته مورد بازنگری قرارگیرد.

کد خبر: 930
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 25 آذر 1399
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 25 آذر 1399
 لیسانس حقوق
 2070