برگزاری وبینار آموزشی و هم اندیشی سواد آبی

با حضور دبیران درس انسان و محیط زیست استان ایلام، وبینار آموزشی- هم اندیشی با موضوع " ارزش آب با تاکید بر ابعاد اقتصادی و معرفی اپلیکیشن سواد آبی" برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، براساس هماهنگی های صورت گرفته برای پیشبرد طرح سواد آبی در استان ایلام، وبینار گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست با حضور دبیرانی از سراسر استان  برگزار گردید.

این وبینار با سخنرانی و خیرمقدم آقای حیدری، نماینده اداره کل آموزش و پرورش استان آغاز گردید و با صحبت های آقای مهندس یار محمدی، معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای، پیرامون مروری بر وضعیت منابع آب، محدودیت های موجود آبی در استان و مسائل و چالش های اصلی موضوع آبی و راهکارهای مشارکت در نجات آب، ادامه یافت.

در ادامه وبینار، خانم مهندس حاتمی، کارشناس ارشد محیط زیست در شرکت مشاور آبانگاه، در خصوص تم محوری سال جاری: ارزش آب با تاکید بر ابعاد اقتصادی، به ارائه مطالب آموزشی پرداخت و نحوه تدریس این موضوع را ذیل فصل آب کتاب انسان و محیط زیست به تفصیل، مورد بحث و بررسی قرار داد. در ادامه آقای مهدی زینلی، مدیر پروژه ملی اپلیکیشن سواد آبی، در خصوص ظرفیت های این اپلیکیشن و نحوه استفاده توسط دبیران و دانش آموز، مطالبی را ارائه نمود.

در پایان این نشست مجازی، پرسش هایی از سوی دبیران و اعضای حاضر در نشست مطرح گردید که از سوی آقای مهندس زینلی از تیم مشاور، مورد گفتگو و پاسخ قرار گرفت.

شایان ذکر است، این وبنیار در راستای طرح گسترش سواد آبی در سال تحصیلی 1400-1399 به همت شرکت آب منطقه ای ایلام، همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و سرگروه کتاب انسان و محیط زیست، برنامه ریزی و برگزار شد.

کد خبر: 934
  تاریخ خبر : پنجشنبه 18 دی 1399
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 18 دی 1399
 لیسانس حقوق
 2214