در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با فرمانده نیروی انتظامی استان :

نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی در برخورد با تخلفات حوزه آبی هستیم

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، مهندس پور احمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام با فرمانده جدید نیروی انتظامی دیدار و گفنگو نمودند.

در این دیدار مهندس پور احمد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان گفت : شرکت آب منطقه ای ایلام علاوه بر وظیفه تامین آب در بخشهای مختلف شرب، صنعت، کشاورزی و محیط زیست برابر با قانون توزیع عادلانه آب مسئول حفاظت و صیانت از منابع آب است که برای موفقیت در این امر نقش نیروی انتظامی بسیار پر رنگ و تعیین کننده است.

وی ادامه داد: تجاوز به حریم و بستر رودخانه ها در واقع تعرض به حقوق عامه است و چه بسا خسارات جبران ناپذیری از حیث جانی و مالی به مردم وارد نماید که با اقدام پیشگیرانه  میشود از آن جلوگیری  بعمل آورد و این جز با همکاری  همه ذیمدخلان بخصوص نیروی قدرتمند انتظامی محقق نخواهد شد.

مهندس پور احمد در ادامه به مدیریت سیلاب درسال 98 اشاره کرد و افزود:  با اقدام بموقع مدیریت بحران استان به ریاست استاندار من جمله تخلیه بموقع مخازن سدها ودر نتیجه  مهار روان آبها از بروز خسارات سنگین به استان جلوگیری شد و این نمونه موفق یک کار تیمی با مدیریت واحد بود که در ایلام اتفاق افتاد.

پور احمد ضمن تشکر و قدردانی از همکاری موثر نیروی انتظامی در سنوات گذشته در برخورد با تخلفات حوزه آب، تصریح کرد : در حوزه  حفاظت و بهره برداری مشکلات و تخلفاتی وجود دارد که  نیازمند تعامل بیشتر نیروی انتظامی هستیم و توقع داریم  بیش از پیش این  همکاری  در راستای پیشگیری از وقوع جرم محقق شود .

در ادامه سرهنگ القاصی مهر فرماندهی نیروی انتظامی استان ایلام  به اهمیت حوزه منابع آبی و تخلفات مربوط به آن اشاره نمود و تاکید کرد :  نیروی انتظامی استان آمادگی کامل دارد تا در برخورد با متخلفین و در راستای پیشگیری از هرگونه تخلف در حوزه آب برخورد قاطع نماید.

کد خبر: 937
  تاریخ خبر : یکشنبه 12 بهمن 1399
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 12 بهمن 1399
 لیسانس حقوق
 1208