طی مراسمی صورت گرفت ؛

امضای تفاهم نامه همکاری شرکت آب منطقه ای ایلام با اداره کل آموزش و پرورش استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، تفاهم نامه رسمی همکاری برای طرح گسترش سواد آبی در استان ایلام در سال تحصیلی جاری مبادله شد.

با هدف همکاری گسترده میان شرکت آب منطقه ای و آموزش و پرورش استان ایلام در مسیر گسترش آموزش های آبی در قالب دو طرح داناب و انسان و محیط زیست، تفاهم نامه ای با حضور معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای ایلام و معاون اداره کل آموزش و پرورش استان مورد مبادله قرار گرفت .

در این مراسم مهندس یارمحمدی معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای، با اشاره به اینکه مجدداً در سال های اخیراقدامات مربوط  به سواد آبی و داناب، در استان ایلام رونق خوبی گرفته از دست اندر کاران امردر آموزش و پرورش، دبیران کتاب و انسان و محیط زیست و رابطان طرح داناب همچنین از همکاران آب منطقه ای  و مشاورین طرح ( آبانگاه ) تشکر نمود. وی ابراز امیدواری کردکه این روند در سال تحصیلی جاری نیز برقرار و رو به رشد باشد.

در ادامه این مراسم آقای الله وردی معاون آموزشی  اداره کل آموزش و پرورش استان نیز با ابراز خرسندی از همکاری بالنده دو دستگاه در سال های اخیر، بیان داشت:  آموزش های آبی یکی از مهمترین نیازهای امروز و آینده کشور می باشد.

وی تصریح کرد:  از اینکه در همکاری دو دستگاه، طرح های داناب و سپس حمایت از تدریس موثر کتاب انسان ومحیط زیست، تعریف گردیده موجب تشکر خواهد بود.

شایان ذکر است مطابق با تاکید شیوه نامه ملی طرح در حاشیه این تبادل، ابعاد و ویژگی  های طرح سواد آبی در سال تحصیلی جاری برای مدیران آب سراسر استان، مورد تشریح قرار گرفته و سه حوزه کلیدی که در سطح شهرستان در بهبود اجرای طرح می تواند مد نظر باشد، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

کد خبر: 939
  تاریخ خبر : چهارشنبه 15 بهمن 1399
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 15 بهمن 1399
 لیسانس حقوق
 2132