بمناسبت روز درختکاری صورت گرفت؛

غرس نهال در محوطه اداری شرکت آب منطقه ای ایلام با حضور مدیر عامل

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، به مناسبت فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری، صبح امروز با حضور مهندس پور احمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام، معاونین و مدیران ستادی چند اصله نهال در محوطه اداری شرکت آب منطقه ای غرس شد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای در این مراسم  ضمن تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و روز درختکاری، گفت:  امروزه با صنعتی شدن جوامع بشری درختان نقش پررنگ تری در زندگی بشر ایفا می کنند، دراین راستا طی تفاهم نامه ای با اداره کل منابع طبیعی استان احداث کمربند سبز در حریم کانال ها و زهکشها ی شبکه های آبیاری و زهکشی سطح استان به صورت مشترک در دستور کار قرارگرفته است و طی یک بازه زمانی دو ساله، این مهم محقق خواهدشد.

آقای مهندس پور احمد افزود:  با کاشت درخت در حریم زهکشها وکانالها علاوه بر جلوگیری از تعرض به این تاسیسات، از ورود رسوبات بادی به درون آنها جلوگیری بعمل می آید و هزینه های بهره برداری و  نگهداری  آنها بطور چشمگیری کاهش می یابد.

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران ستادی برگزار گردید، چندین اصله نهال با یاد بود شهدای شرکت در محوطه اداری کاشت شد. 

کد خبر: 944
  تاریخ خبر : شنبه 16 اسفند 1399
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 16 اسفند 1399
 لیسانس حقوق
 1850