جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ ششمین جلسه شورای معاونین و مدیران شرکت آب منطقه ای استان با حضور مهندس پوراحمد رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان، اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران حوزه ستادی و ادارات منابع آب شهرستان های تابعه در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد .

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان با تاکید بر تلاش و کوشش هرچه بیشتر مدیران و همکاران در نیل به اهداف بالادستی و ماموریت های کلان شرکت، گفت : مدیران و همکاران باید در جهت صرفه جویی و پیروی از قوانین و مقررات و دستورالعمل های داخلی اهتمام ویژه ای داشته باشند .

مهندس پوراحمد افزود : از مجموعه همکاران انتظار داریم نسبت به تکمیل پروژه های در دست اجرا، پیشبرد امورات جاری و ارایه خدمات رسانی سریع و صحیح به ارباب رجوع تلاش و کوشش مضاعف نمایند.

وی در پایان سخنانش ضمن تقدیر از همکاران، تصریح کرد : ادامه نظارت و کنترل امور در حوزه های مختلف باعث حفظ حالت مطلوب و رو به رشد روند فعالیت های شرکت خواهد شد .

لازم به ذکر است در این جلسه، مدیران حوزه مختلف ستادی و ادارات تابعه شهرستان ها گزارشی از مسایل و مشکلات موجود در حوزه های تخصصی خود ارائه نمودند .

کد خبر: 945
  تاریخ خبر : چهارشنبه 20 اسفند 1399
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 20 اسفند 1399
 لیسانس حقوق
 1153