اداره منابع آب شهرستان آبدانان افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، با حضور نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، امام جمعه شهرستان آبدانان و مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام اداره منابع آب شهرستان آبدانان افتتاح شد.

دراین مراسم مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، ضمن تبریک هفته بسیج تصریح کرد: طرحهای موثر توسعه ای در حوزه منابع آب شهرستان در دست بهره برداری و مطالعه است که تردد شهروندان بخصوص کشاورزان و صنعت گران را به مرکز استان افزایش داده بود.بنابراین به دلیل بعد مسافت و به لحاظ رفاه حال شهروندان ضرورت تشکیل اداره منابع آب در این شهرستان مشهود بود که در این راستا مقدمات امر فراهم و امروز شاهد شروع به کار این اداره هستیم که امیدواریم منشا اثر و مورد رضایت مردم عزیز قرار گیرد.

در این مراسم مهندس علیزاده نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی، برنامه ها و اقدامات شرکت آب منطقه ای استان را قابل ستایش برشمرد و افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های کلان استان حمایت می کنند  که در این راستا پروژه های شرکت آب منطقه ای  همگی نگاه ملی داشته و در افق دراز مدت شاهد نتایج آن خواهیم بود.

همچنین در این مراسم مدیر عامل شرکت آب منطقه ای، ضمن تشکر از توجه ویژه نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی به مسائل آب، گزارش اجمالی از فعالیت هاو پروژه های شرکت ارائه نمود. در ادامه این مراسم سرپرست اداره منابع آب شهرستان معرفی گردید.

کد خبر: 984
  تاریخ خبر : شنبه 29 آبان 1400
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 29 آبان 1400
 لیسانس حقوق
 897