سرپرست اداره منابع آب شهرستان ایوان معرفی شد

مراسم معارفه سرکار خانم سمیه جعفرقلی به عنوان سرپرست اداره منابع آب شهرستان ایوان با حضورفرماندار شهرستان، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام در محل فرمانداری ایوان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام ؛ مهندس علی پوراحمد مدیر عامل آب منطقه ای استان ضمن تشکر ازحمایت های  فرماندار ایوان در راستای صیانت و حفاظت از منابع آب افزود : مدیران صف که در ارتباط مستقیم با مردم هستند، می بایست همواره درب اتاقشان  به روی مردم باز باشد و با روی گشاده  ونهایت ادب و حفظ کرامت مردم با آنها مواجه شوند.

وی ادامه داد: اگر جواب شما به درخواست متقاضی برابر قوانین و مقررات منفی است، این جواب منفی را باید با ذکر قوانین موضوعه و در نهایت گشاده رویی به ارباب رجوع بدهید تا باعث رنجش مضاعف نشوید.

در این جلسه مهندس سبزی فرماندار ایوان نیز ضمن قدردانی از زحمات مهندس پوراحمد، وی را یکی از مدیران موفق استان بر شمرد و گفت : مهندس پوراحمد در کنار مجموعه همکارانشان در انجام برنامه ها و رسیدن به اهداف شرکت آب منطقه ای استان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و جزو مدیرانی هستند که با صراحت و شجاعت کامل برنامه های خود را به سرانجام می رسانند.

فرماندار ایوان در پایان خاطرنشان ساخت : این فرمانداری همچنان در راستای مدیریت صحیح منابع آب در کنار شرکت آب منطقه ای خواهد بود و از هیچ گونه مساعدتی برای تسهیل در امور دریغ نخواهد کرد .

کد خبر: 989
  تاریخ خبر : سه‌شنبه 9 آذر 1400
  آخرین به‌روزرسانی : سه‌شنبه 9 آذر 1400
 لیسانس حقوق
 1030