جلسه انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو برگزار شد

جلسه انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان ایلام با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو، دکتر جعفرزاده مشاور وزیر و رئیس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و رئیس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان، مدیران عامل شرکت توزیع نیروی برق و آبفای استان و سایر مدیران ستادی با موضوع رفع نواقص و ایجاد بستر خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین در سالن جلسات شرکت برگزار گردید. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام؛ در ابتدای این جلسه، مهندس علی پور احمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان، گزارش جامعی از وضعیت منابع آب، سدها و شبکه های آبیاری و زهکشی استان ارائه نمود.

در ادامه دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو ضمن تقدیر از زحمات نماینده ولی فقیه در استان، استاندار ایلام، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و مدیران صنعت آب و برق استان، گفت: ایلام را باید استان علوی نامید چراکه همه تمام استان شیعه و خادم اهل بیت ( علیهم السلام ) هستند و نشان از مردمی ولایتمدار دارد.

وی افزود: از نشانه های بر حق بودن نظام اسلامی و رهبری عزیز همین خادمی از زوار اربعین حسینی از همه قومیت ها و زبان ها در قالب یک کنگره عظیم است که باید تلاش کنیم از قطار جمهوری اسلامی ایران که همان قطار اربعین و خادمی اهل بیت است پیاده نشویم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو اظهار داشت: برای اربعین نباید بگوییم پول و اعتبار نیست و به این بهانه خادمی اهل بیت ناتمام بماند، برای اربعین فقط اراده کافی است و مسیر را برای مردم تعریف کرده و از ظرفیت عاشقان حسینی استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کافی ست ما به وقت، راهکار را پیدا، ارائه و اطلاع رسانی کنیم و به موقع به کارگیری نماییم چراکه طبق پیش بینی ها از حضور شش میلیون زائر که عمدتا از مرز مهران هم به زیارت عتبات نایل می شوند خبر می دهد که باید برنامه ریزی مدون و منسجمی برای ارئه خدمت هر چه بهتر و بیشتر به این عزیزان داشته باشیم.

دکتر حیدری در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر آب و برق نباشد هیچ صنعتی، تجارتی و کشاورزی ای در کشور ادامه نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه در دو سال گذشته به یک نقیصه برخورد کردیم که ناتراضی مالی، ناتراضی تولید و مصرف برق بود، تاکید کرد : در نصف روستاهای کشور و 300 شهر با تنش آبی مواجهیم و می طلبد با نگاه جهادی پروژه ها را پیش ببریم و برنامه ها را در همین مقیاس مشکلات تنظیم کنیم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو در پایان خاطرنشان ساخت: از مجموعه مدیران آب و برق استان علی الخصوص مهندس پوراحمد به دلیل برنامه ریزی اصولی در مدیریت منابع، کمال تقدیر و تشکر را داریم چراکه طبق گزارش عملکردی که ارایه شد مشخص گردید که در حوزه های صنعت و کشاورزی و شرب به درستی بحث منابع و مصارف آب در استان ایلام مدیریت شده است .

کد خبر: 1032
  تاریخ خبر : چهارشنبه 8 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 8 تیر 1401
 لیسانس حقوق
 1621