معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو: نام اربعین با نام مهران گره خورده است/ اربعین فرصتی برای تکمیل زیر ساخت ها

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، با حضور دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو، دکتر جعفرزاده مشاور وزیر و رییس مرکز جهاد آبرسانی وزارت نیرو، مهندس مرادی مشاور وزیر و مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات وزارت نیرو، دکتر هژبری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام، مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و مدیران عامل آبفا و توزیع برق استان و فرماندار شهرستان مهران جلسه ای با موضوع رفع نواقص و نیازمندی های زیرساختی حوضه آب و برق پایانه مرزی در ایام اربعین برگزار شد.

در این جلسه مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای تامین آب زائران در ایام اربعین از تامین زیرساخت لازم برای تامین آب شرب با کیفیت و پایدار برای پنج میلیون زائر اربعین در مرز مهران خبرداد.

در ادامه دکتر حیدری معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو ضمن تبریک سالروز آزادسازی مهران قهرمان،  با بیان اینکه استان ایلام یک استان علوی است، گفت : خداوند این عنایت را به مردم استان ایلام داشته تا خادم امام حسین (ع) باشند.

وی با تاکید بر اینکه استان ایلام و شهرستان مهران به برکت خون شهیدان، دروازه عتبات معرفی شده است، افزود: نام اربعین با نام مهران گره خورده است و این نشات گرفته از برکت امام حسین و خادمی مردم استان ایلام است.

دکتر حیدری تصریح کرد: خدمت به زائر امام حسین خستگی نمی‌شناسد و با توجه به قرار گرفتن اربعین حسینی در فصل تابستان، از تمامی مدیران می خواهیم ضمن تامین آب و برق پایدار برای زوار، تمام تلاش خود را برای ارایه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به زایران به کار بندند.

وی با بیان اینکه کسانی که به هر شکل و با هر توانی، برای خدمت به ارادتمندان آن حضرت کمر همت بسته‌اند نیز در فضیلت زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) شریک هستند، افزود : تمام تلاش مجموعه وزارت نیرو و در راس آن وزیر محترم نیرو این است که زائرین گرامی این کنگره عظیم، هیچگونه دغدغه ای برای این سفر معنوی نداشته باشند.

معاون حقوقی، پشتیبانی و امور مجلس وزیر نیرو از خدمات شایان نظام مقدس جموری اسلامی در بحث زیرساختهای اربعین در استان ایلام تقدیر نمود و اظهار داشت : با توجه به ظرفیت های بالای استان ایلام، نیازمند، حمایت های جدی تری نیز می باشد چراکه زیرساخت ها با ظرفیت ها و خاستگاه مردمی متناسب نیست.

وی تاکید کرد : اربعین فرصتی است تا با توجه به معطوف شدن نگاه مسئولین به استان، از این مهم نهایت استفاده را برده و در جهت تکمیل زیرساختهای استان قدم های موثرتری بردارید تا ضمن استفاده مردم استان از این زیرساختها، در ایام اربعین، زوار محترم نیز از آن لحاظ دغدغه ای نداشته باشند.

دکتر حیدری در پایان ضمن تقدیر از مدیران صنعت آب و برق استان در راستای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی(ع)، خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) را مایه عزت و افتخار نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان ساخت: اربعین فرصتی برای نشان دادن اقتدار و عظمت مسلمانان جهان است.

لازم به ذکر است پس از اتمام جلسه، حاضرین در این نشست از سیلوهای محل دپوی بطری آب معدنی در پایانه مرزی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان مهران بازدید نمودند.

کد خبر: 1033
  تاریخ خبر : پنجشنبه 9 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 9 تیر 1401
 لیسانس حقوق
 554