بازدید نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از طرح های در دست ساخت استان

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، علی اکبر بسطامی نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و علی پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام، از طرح هایی اجرایی استان بازدید نمودند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان ایلام در این بازدید ضمن تشکر از نگاه ویژه وزیر محترم نیرو به مناطق کمتر برخوردار گفت : با اجرای این طرح ها ضمن تامین آب شرب پایدار برای همه مردم عزیز استان، رونق کشاورزی، توسعه صنعت، ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت منطقه کمتر توسعه یافته استان ایلام را شاهد خواهیم بود .

 علی پوراحمد به راهبری کم نظیر استاندارو همراهی و همدلی بی سابقه نماینده گان محترم استان در مجلس شورای اسلامی اشاره و ابراز امیدواری کرد: با این همدلی و وحدت کلمه، روند پیشرفت و توسعه استان در دولت کار و کرامت با شتاب بیشتری تا نیل به جایگاه مطلوب ادامه خواهد یافت.

وی به بروز خشکسالی بی سابقه استان اشاره و افزود : استان ایلام در سال آبی جاری رکورد دار کم بارش ترین استان در سطح کشور است و دو سال پیاپی خشکسالی منابع آبی استان را شکننده نموده که با تدابیر به عمل آمده و صرفه جویی در همه ابعاد مصرف امیدواریم از پیک نیاز به سلامت عبور نماییم.

در این بازدید علی اکبر بسطامی نماینده مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی  از حمایت های ویژه مقام عالی وزارت نیرو قدردانی و افزود: دولت و مجلس یک هدف را دنبال میکنند و برای توسعه استان باید از کلیه ظرفیتهای موجود بهره گیریم تا رفاهی که در شان مردم استان است تامین شود.

کد خبر: 1034
  تاریخ خبر : یکشنبه 12 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : یکشنبه 12 تیر 1401
 لیسانس حقوق
 403