با هدف تکریم بازنشستگان انجام شد

دیدار صمیمی بازنشستگان با مدیرعامل شرکت آب منطقه ای

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام با تعدادی از بازنشستگان شرکت برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام؛ با حضور مهندس پوراحمد مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ایلام و در فضایی کاملاً صمیمی با تعدادی از بازنشستگان شرکت آب منطقه ای نشستی برگزار گردید.

در این نشست، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای ضمن تکریم بازنشستگان، از آنها بعنوان سرمایه ذی قیمت شرکت یاد نمود و گفت: بازنشستگان از افتخارات و گنجینه ای از علم و تجربه شرکت هستند که می بایست از این ذخیره ارزشمند به نیکی استفاده نمود.

وی با تاکید بر اینکه تکریم بازنشستگان، عامل موثر ایجاد انگیزه در نیروهای جوان است، افزود: هم مطابق فرامین دین مبین اسلام هم بر اساس اخلاق انسانی، پیشکسوتان شایسته تکریم و احترام هستند و همیشه به همکاران جوان این موضوع را متذکر میشویم که مد نظر داشته باشند.

مهندس پوراحمد تصریح کرد: برای عدم تکرار اشتباهات گذشته نیازمند استفاده از تجربیات این عزیزان هستیم و مشتاقیم اتاق فکری متشکل از نماینده گان این همکاران با تجربه تشکیل و از خرد جمعی ایشان استفاده شود .

در این دیدار صمیمی، بازنشستگان شرکت آب منطقه ای استان ایلام از توجه و نگاه ویژه مهندس پوراحمد به بازنشستگان شرکت که در نوع خود بی سابقه بوده است تقدیر و تشکر نموده و پیشنهاداتی را مطرح نمودند .

کد خبر: 1047
  تاریخ خبر : دوشنبه 24 مرداد 1401
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 24 مرداد 1401
 لیسانس حقوق
 644