پیامی نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام در آستانه فرارسیدن سال ۱۴۰۱

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای ایلام، مهندس علی پوراحمد مدیر عامل شرکت آب منطقه ای ایلام در آستانه فرا رسیدن سال 1401 با ارسال پیامی سال نو را به مجموعه کارکنان شرکت تبریک گفت. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

                                 رعد همی زند دهل، زنده شده است جز ء و کل      در دل شاخ و مغز گل بوی بهار می کشد (مولانا)

 

 سپاس و ستایش خداوند حکیم را که توفیق حیات و خدمت صادقانه را بر ما ارزانی داشت که در سایه کرامتش در سالی که گذشت برای عزت،  سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی بکوشیم .

گرچه نوروز پایانی است بر تلاش و جدیت در سالی که گذشت،  لکن آغازیست بر استمرار ارائه خدمت .

اینجانب مفتخرم تا به عنوان عضوی از خانواده بزرگ صنعت آب،  ضمن تبریک نوروز ۱۴۰۱ از زحمات شبانه‌روزی، مستمر و موثر کلیه همکاران محترم در راستای عمل به وظایف و ارائه خدمت بی منت در راستای اهداف کلان صنعت قدردانی نمایم.

  امیدوارم در سال جدید با استعانت از حضرت باریتعالی و در سایه عنایات و توجهات حضرت ولی عصر( عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت زعامت رهبر فرزانه انقلاب ( مدظله العالی ) بتوانیم هرچه موثرتر در مسیر تحقق شعارها و اهداف دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گام برداریم، همچنین با گرامیداشت روز جهانی آب ( دوم فروردین)  با شعار"  آب زیرزمینی مرئی شدن نامرئی"  که فرصت مغتنمی است برای تفکر درباره این مایع بی بدیل و حیاتی و استفاده بهینه و درست از آن و ضمن صیانت از این امانت الهی،  آن را به نسل های بعدی منتقل نماییم .توفیق روز افزون همه عزیزان را از خداوند عزیز و حکیم خواستارم .

 

علی پوراحمد 

مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت آب منطقه ای ایلام 

کد خبر: 1014
  تاریخ خبر : شنبه 28 اسفند 1400
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 28 اسفند 1400
 لیسانس حقوق
 538