تقدیر کارگروه انرژی شهرستان از شرکت آب منطقه ای استان ایلام

کارگروه انرژی شهرستان،از شرکت آب منطقه ای استان ایلام بابت مشارکت در پایداری در شبکه با عبور از ساعات پیک مصرف برق تقدیر نمود. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ طبق مصوبه هیات دولت مبنی بر موظف شدن دستگاه های دولتی بر روشن نمودن مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف، در همین راستا کارگروه انرژی شهرستان ایلام با بازدید سر زده از ادارت و دستگاه های دولتی نسبت به بررسی این مصوبه اقدام نمود.

با توجه به اینکه با افزایش گرمای هوا و میزان مصارف انرژی برق، دستگاهای اجرایی نقش مهمی در کاهش مصرف انرژی دارند و باید صرفه جویی و مدیریت مصرف به صورت جدی در دستور کارقرارگیرد، کارگروه انرژی شهرستان ایلام در بازدید سرزده از ادارات و دستگاه های دولتی ضمن بررسی میزان مصرف برق در ادارات، مولدهای اضطراری را نیز مورد کنترل قرار داد.

در همین راستا با حضور کارگروه انرژی شهرستان ایلام در شرکت آب منطقه ای استان ایلام نسبت به بررسی روشن بودن دیزل ژنراتور در ساعات اوج مصرف اقدام نمودند که ضمن تایید روشن بودن مولد تولید برق طبق مصوبه هیات دولت در ساعت 11، از اهتمام ویژه مدیریت و مجموعه شرکت آب منطقه ای استان تقدیر و تشکر نمودند.

لازم به ذکر است دستگاهای اداری سهم قابل توجهی در مدیریت مصرف برق در تابستان دارند و با انجام راهکارهای ساده می توان مصرف برق در دستگاهای اداری را کاهش دهند.

کد خبر: 1035
  تاریخ خبر : چهارشنبه 15 تیر 1401
  آخرین به‌روزرسانی : چهارشنبه 15 تیر 1401
 لیسانس حقوق
 158