جلسه کارگروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای ایلام با رویکرد مدیریت سیلاب برگزار شد

جلسه کارگروه مدیریت بحران شرکت آب منطقه ای استان ایلام با رویکرد مدیریت سیلاب با حضور دکتر علیمرادی سرپرست شرکت و اعضای این کارگروه برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ در ابتدای این جلسه، گزارشی از وضعیت رودخانه ها، مسیل ها در استان و مناطقی که در زمان بارندگی به سختی سیلاب را تخلیه می نمایند ارائه گردید .

در ادامه دکتر علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای استان ایلام گفت : بنا به اعلام سازمان هواشناسی و دریافت نقشه های ساماندهی بارندگی از سامانه های معتبر از امروز جمعه بارندگی در استان شدت گرفته و وقوع سیلاب در شهرستانهای جنوب استان محتمل است.

وی تاکید کرد : با توجه به پیش بینی میزان بارش در هر کدام از شهرستانها، لازم است ضمن اعلام به فرمانداران و مدیران شهرستانها، ماشین آلات، تجهیزات و نفرات تا پایان بارندگی در شرایط آماده باش کامل باشند.

دکتر علیمرادی در پایان خاطرنشان ساخت: علاوه بر ارزیابی خطرات احتمالی، پیش بینی راهکارهای مناسب مقابله با بحران و شرایط اضطراری در مناطق درگیر با سیلاب و آبگرفتگی، موقعیت چاه ها و جاده های دسترسی و تاسیساتی که در معرض خطر هستند مورد ارزیابی قرار گیرد.

همچنین در ادامه این جلسه اعضا به بیان نکته نظرات خود پرداختند.

کد خبر: 1085
  تاریخ خبر : جمعه 2 دی 1401
  آخرین به‌روزرسانی : جمعه 2 دی 1401
 لیسانس حقوق
 463