بازدید استاندار ایلام و نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی از تصفیه خانه آب ایوان

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، دکتر فلاحی نماینده مردم استان درمجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار، جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام از تصفیه خانه آب ایوان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای ایلام؛ دکتر علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه‌ای استان در این بازدید ضمن ارایه گزارش جامعی از روند تکمیل پروژه، گفت:  تصفیه خانه آب ایوان در سال ۹۴ کلید خورده است که با حمایت ویژه دولت سیزدهم و شخص وزیر نیرو و با تخصیص و جذب صد درصدی اعتبارات مصوب سفر اول ریاست محترم جمهور تا کنون ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امیدواریم همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان ایلام به بهره برداری برسد.

در ادامه دکتر بهرام نیا استاندار ایلام ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب‌ منطقه‌ای استان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه نسبت به بازدید قبلی، عالی بوده و آماده افتتاح است.

دکتر بهرام‌نیا با تاکید بر اینکه تلاش مجموعه آب منطقه‌ای برای افتتاح این پروژه بسیار قابل قبول است، تصریح کرد: ان شاء الله به زودی شاهد افتتاح  این پروژه به عنوان یکی از تصفیه خانه های کشور با تکنولوژی روز خواهیم بود که آب مورد نیاز بیش از هفتاد هزار نفر را تامین می کند.

کد خبر: 1091
  تاریخ خبر : پنجشنبه 15 دی 1401
  آخرین به‌روزرسانی : پنجشنبه 15 دی 1401
 لیسانس حقوق
 633