پیام سرپرست شرکت آب منطقه ای ایلام به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، دکتر صادق علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای ایلام طی پیامی به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب ، همگان را به این مهم دعوت نمود و از یکایک مردم خواست تا با مداقه در نحوه مصرف، بیشتر از هر زمان دیگری به فکر مدیریت مصرف آب باشند. متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

« وجعلنا مِن الماء کُل شی ء حَی»

 

نجات آب برما شد وظیفه       بر انجامش بیا همت گماریم

سال‌های متمادیست که ایران عزیزمان از بی‌آبی رنج می‌کشد و این مسئله شرایط اقلیم‌های مختلف را با تغییرات جدی روبرو ساخته است. بسیاری از روستاها را خالی از سکنه نموده، کشاورزی را با تغییرات مواجه ساخته و با کم شدن پوشش‌های گیاهی کم کم به سوی گرم‌تر شدن و خشکی جبران‌ناپذیر و تغییر اقلیم پیش می‌رویم.

آب که مایه حیات است و تمام هستی و موجودات زندگانی خود را مدیون این مایه حیاتی است، امروزه بیش از هر دوران دیگری با رشد صنعت و جمعیت، صرفه جویی و جستجوی راهکارهایی برای حفظ و هدفمند‌سازی این ماده احساس می‌شود.

نیک میدانیم که آب یکی از محورهای اساسی توسعه و زیرساخت بوده که با توجه به وضعیت محدود منابع آب درکشور و مصارف روز افزون به دلیل رشد جمعیت، ایجاد زمینه های بحران زا در حوزه آب شرب و کشاورزی محتمل است. لذا این مهم در کشور عزیز ما نیازمند افزایش آموزش و فرهنگ سازی، اطلاع رسانی و مصرف بهینه، همدلی و همراهی مردم شریف می باشد. بنابراین ضمن گرامیداشت یکم الی هفتم تیرماه هفته صرفه جویی در مصرف آب، دست یاری به سوی یکایک شهروندان عزیر استان دراز نموده و امید آن داریم که در سال جاری نیز همچون سنوات پیشین، پاسدار آب، این گوهر یگانه حیات باشیم.

کد خبر: 1139
  تاریخ خبر : شنبه 3 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 3 تیر 1402
 لیسانس حقوق
 236