برگزاری جلسه کمیسیون توسعه مدیریت در شرکت آب منطقه ای ایلام

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، با حضور معاونین طرح و توسعه، برنامه ریزی، مالی و پشتیبانی، مدیران ستادی شرکت آب منطقه ای و نماینده سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان، جلسه کمیسیون توسعه مدیریت با ارائه پروژه پایلوت سند جامع اخلاق سازمانی و ترسیم نقشه راه بصورت وبینار برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس مهدی جمالوندی معاون برنامه ریزی شرکت، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات شرکت آب منطقه ای ایلام در خصوص اجرای پروژه سند جامع  اخلاق سازمانی وترسیم نقشه راه افزود : نیروی انسانی هر مجموعه‌ای سرمایه آن مجموعه هستند. هر سازمانی برای رسیدن به هدف بزرگی مثل بهره وری، ابتدا باید در فرهنگ سازمانی خود و خط مشی سازمان، ارزش‌گذاری نماید.

در ادامه دکتر کشاورزی مشاور پروژه نیز با ارائه گزارشی از سند جامع اخلاق سازمانی و ترسیم نقشه راه با محوریت کدهای رفتاری، گفتاری و ظاهری مشاغل مبتنی بر ارزش های سازمانی افزود: تحقیقات نشان می‌دهند که فرهنگ سازمانی مسئولیت یک واحد سازمانی (مانند منابع انسانی) یا یک مدیر اجرایی (مانند مدیرعامل) نیست. شکل دادن، حفظ یا تلاش برای تغییر فرهنگ سازمانی یک تلاش جمعی است که نیاز به حضور، حمایت و مشارکت همه سطوح سازمان دارد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی یکی از اصول بسیار مهم موفقیت سازمان محسوب می‌شود، تصریح کرد: تغییر فرهنگ سازمانی در مقایسه با سایر فعالیت‌ها از اهمیت والایی برخوردار می باشد که این مهم را با توسعه فرهنگ مدیریت و اخلاق مداری در سازمان میتوان به دست آورد.

کد خبر: 1140
  تاریخ خبر : شنبه 3 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 3 تیر 1402
 لیسانس حقوق
 358