گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران در شرکت آب منطقه ای استان ایلام برگزار شد

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران با حضور سرپرست شرکت، معاونین، کارکنان و فرزندان شهدا و ایثارگران در شرکت آب منطقه ای استان ایلام برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام؛ دکتر صادق علیمرادی با بیان اینکه ۱۰ تیر ماه، سالروز آزادسازی مهران از چنگال رژیم بعث صدام با رشادت‌ها ودلاوری‌های رزمندگان اسلام است، گفت : مهران؛ تنها شهری که در دوران دفاع مقدس چهار بار دست به دست شد و در واقع شهر مهران سه بار به دست ارتش بعثی و یک‌بار در همکاری گروهک تروریستی منافقین با این ارتش، اشغال و هر بار با تلاش و همت رزمندگان ایران آزاد و در نهایت در عملیات کربلای یک برای همیشه به آغوش کشور بازگشت .

دکتر احسان یارمحمدی معاون حفاظت و بهره برداری و مشاور امور ایثارگران شرکت نیز در این مراسم گفت : مقام معظم رهبری در دیدار مسئولان دولت سیزدهم بر انقلاب فرهنگی تأکید فرمودند که امیدواریم بتوانیم با حرکت در این مسیر و در راستای فعالیت‌های فرهنگی حوزه ایثار و شهادت گام های موثری برداریم.

وی با تاکید بر اینکه خدمت به جامعه ایثارگری را وظیفه خود می‌دانیم و به آن افتخار می‌کنیم، افزود : تکریم خانواده شهدا در اولویت برنامه‌های شرکت در سال جاری قرار دارد که در این راستا با حمایت های دکتر علیمرادی سرپرست شرکت آب منطقه ای استان، این مهم در سال جاری با جدیت بیشتر اجرا خواهد شد.

کد خبر: 1142
  تاریخ خبر : شنبه 10 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : شنبه 10 تیر 1402
 لیسانس حقوق
 342