جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان ایلام برگزار شد

جلسه شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان ایلام، با حضور حجج الاسلام و المسلمین حاج آقای فیلی دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق ، حاج آقای زنگنه مشاور امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای، کارشناس فرهنگی آبفای استان و سایر اعضا برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان ایلام، در این جلسه حاج آقای فیلی دبیر شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان گفت: با توجه به اینکه استان ایلام بعنوان دروازه عتبات و عالیات معرفی و معروف گردیده، میتوان از این ظرفیت  معنوی بهره برد و پیشنهاد میگردد که شورای انسجام بخشی فرهنگی صنعت آب و برق استان نیز در این راستا از طریق مقامات مافوق در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: وزارت نیرو دارای 1700 روحانی می باشد  که  میتوان از این سرمایه عظیم در چهارچوب فرهنگی اربعین استفاده نمود.

کارشناس فرهنگی آبفای استان نیز در این جلسه بیان داشت : ارتباطات فرهنگی بین استانی بهتر شده و این مهم در استان نیازمند تعامل بیشتری می باشد.

در ادامه حاج آقای زنگنه مشاور امور فرهنگی شرکت آب منطقه ای ایلام تصریح کرد: بحث امور فرهنگی مهم، اساسی و دامنه دار است. وی ضمن با اهمیت خواندن جایگاه و وظایف صنعت آب و برق در کشور و استان، تصریح کرد: رابط های فرهنگی باید ثبات داشته باشند تا نتیجه کار مشخص و مراقبت و پیگیری مسائل فرهنگی باید با قدرت بیشتری ادامه داشته باشد.

مشاور فرهنگی شرکت آب منطقه ای ایلام افزود : ترویج فرهنگ قرآنی در ادارات فرصت مناسبی برای رشد و اعتلای آموزه های دینی و الهی می باشد.

کد خبر: 1145
  تاریخ خبر : دوشنبه 19 تیر 1402
  آخرین به‌روزرسانی : دوشنبه 19 تیر 1402
 لیسانس حقوق
 277